Vásárlási feltételek

A jelen ÁSZF tartalmazza a Szalagok webáruház (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

A Webáruház címe:
www.szalagok.hu

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:
Cégnév: Texi-Q Kft.
Székhely címe: 2525 Bajna, Klapka Gy. u. 7.
Cégjegyzékszám: 11-09-007415
Nyilvántartást vezető cégbíróság: Komárom-Esztergom Megyei Bíróság Cégbírósága
Statisztikai számjel: 11928728-4641-113-11
Adószám: 11928728-2-11
Bankszámlaszám: Raiffeisen Bank Zrt 12025000-00322145-00100004

Ügyfélszolgálat/Áruház adatai:
Cím: 2525 Bajna,Klapka Gy. u. 7.
Telefon: 06-33-516-010 (normál díjszabású)
E-mail: iroda@szalagok.hu
FAX: 06-33-516-019
Nyitva tartása: H-P: 08:00-14:00 


Tárhely szolgáltató

Tárhely.Eu Szolgáltató Kft.
1538 Budapest, Pf.: 510.
support@tarhely.eu


Az általános szerződési feltételek elfogadása:

1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF 

feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre a 

Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.

2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat, és nem küldhet megrendelést sem. 


A megrendelés lépései:

1. A regisztráció menete:

A Honlap tartalmának megtekintéséhez, valamint a Honlapon történő megrendeléshez, regisztráció nem kötelező.

Felhasználó regisztrálni a Honlap jobb felső felületén megtalálható „Fiók” vagy a “regisztráljon” feliratra való kattintást követően a regisztrációs űrlap értelemszerű kitöltésével tud. Regisztrálhat álltalános vevőként, illetve viszonteladóként. A regisztrációs felületen a következő adatokat szükséges megadnia a Szolgáltató részére:

A „Személyes adatok” menüpont alatt: 

-      Keresztnév, Vezetéknév, Email cím, Telefon.

A „Cím” menüpont alatt:

1., Általános vevő

-      Utca, Város, Irányítószám, Ország, Megye.
Amennyiben cég nevére kéri a számlát kiállítani, megadhatja a Cég nevét illetve az adószámot.

2., Viszonteladó

-     Cég neve, Adószám, Utca, Város, Irányítószám, Ország, Megye.
 

A „Jelszó” menüpont alatt:

-      Jelszó, Jelszó megerősítése.

A Honlapon alapértelmezett beállításként a számlázási és szállítási cím megegyezik. Amennyiben a számlázási és a szállítási cím nem egyezik meg, úgy a Felhasználónak a 

fizetési folyamat során lehetősége van eltérő szállítási címet megadni.

Felhasználónak ezen a felületen van lehetősége feliratkoznia, a Szolgáltató hírlevelére a megfelelő jelölőkör kiválasztásával.

A regisztráció érvényesítéséhez el kell fogadnia az Adatvédelmi tájékoztatót, a jelölőnégyzet kipipálásával, majd kattintson a „Tovább” gombra.

A regisztráció sikeréről a Szolgáltató e-mailben tájékoztatja a Felhasználót.

Amennyiben viszonteladóként regisztrált, fiókja csak az adatok ellenőrzése után kerül jóváhagyásra, melyről e-mailben tájékoztatjuk. 

Felhasználó jogosult a regisztrációját bármikor törölni az iroda@szalagok.hu címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően Szolgáltató köteles haladéktalanul 

gondoskodnia regisztráció törléséről. Felhasználó adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez 

kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.

A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag a Felhasználó a felelős. Amennyiben Felhasználó tudomást szerez arról, hogy a 

regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a 

harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a Szolgáltatót.

Felhasználó vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak 

megfelelőek legyenek.


2. A kosár használata:

A Honlap tartalmának megtekintéséhez, valamint a Honlapon történő megrendeléshez, regisztráció nem kötelező, így a Felhasználó regisztráció nélkül is, bármikor megrendelést 

adhat le a Honlapon eladásra meghirdetett termékekre. Felhasználó a Honlapon megrendelhető, kategóriákba rendezett termékek között a Honlap bal oldalán illetve tetején 

felsorolt kategóriákra kattintva böngészhet, és választhatja ki a megrendelni kívánt terméket.

Felhasználónak lehetősége van a Honlap jobb felső sarkában található kereső mezőt kitöltve, azáltal a megvásárolni kívánt termékre név, vagy típus szerint is rákeresni. Ha a 

Honlapon eladásra meghirdetett valamely termék megfelel a Felhasználó keresésének, akkor a rendszer azt megjeleníti.

Felhasználó a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról, egyéb választható tulajdonságáról, a termék nevére vagy a terméket ábrázoló képre történő kattintást 

követően tájékozódhat.

Felhasználó a termék jellemzőiről tájékoztatást nyújtó felületen található „Kosárba” gombra kattintva választhatja ki a megrendelni kívánt terméket és helyezheti kosarába és 

ugyanezen a felületen tudja megadni a termék mennyiségét, a mennyiség pontos beírásával, valamint adott esetben a termék méretét illetve színét a termék mellett megtalálható 

legördülő ablakok segítségével.

A kosár tartalmát (a kiválasztott termék darabszámát, és annak árát) Felhasználó a Honlap tetején, a kereső mező mellett megtalálható “Bevásárlókosár” felirat alatti lefelé mutató nyilra kattintva ellenőrizheti. A megnyíló felületen adatokat kap a kosár tartalmáról. Itt lehetőség van a termékek kosárból való törlésére az X-re kattintva. Ezen felület alján található linkek segítségével eljuthatunk a Kosár felületre illetve a  Pénztár felületre is.

A “Kosár” felületre eljuthat a menüsor felett jobb oldalon található “kosár” linkre kattintva is.

 A „Kosár” felületen a Felhasználó részletesen megtekintheti és ellenőrizheti a kosarába helyezett termékek listáját, azok árát, a megrendelni kívánt darabszámot, valamint az összegző táblázat alján a megrendelése végösszegét.

 Ezen a felületen a Felhasználó még bármikor módosítani tud kosarának tartalmán, hiszen lehetősége van arra, hogy töröljön terméket kosarából az „X” gombra kattintva, illetve a termék mennyiségén (darabszámán) is változtatni tud a darabszám pontos beírásával a „Mennyiség” oszlopban, melyet a „Frissít” ikonra kattintva (kék nyilak kör irányban) frissíthet.

 A „Tovább nézelődöm” gombra kattintva Felhasználót a Honlap visszanavigálja a termék jellemzőiről tájékoztatást nyújtó felületre, ahol Felhasználó folytathatja a Honlapon történő böngészést.

Az „Pénztár” gombra kattintással Felhasználó folytathatja a megrendelését a Honlapon.

 

3. Megrendelés, módosítás, ellenőrzés, fizetés.

A Fizetés felületre a „Kosár” felületen lévő „Pénztár” gombra kattintva, vagy a menüsor felett jobb oldalon a „Pénztár” feliratra kattintva juthat el.

A megjelenő felületen Felhasználó választhat, hogy

- amennyiben regisztrált felhasználója a Honlapnak, úgy belép az oldalra a „Regisztrált vásárló” mezőbe belépési adatait megadva, vagy

- az „Új vásárló” mezőben található "Vásárlás vendégként" jelölőkör kiválasztásával, majd a „Tovább” gombra való kattintással, megrendelését regisztráció nélkül folytathatja, 

illetve a „Fiók regisztrálása” jelölőkör kiválasztásával, majd a „Tovább” gombra való kattintással regisztrálhat a Honlapon jelen ÁSZF-ben meghatározottak szerint.

A Honlapon történő regisztráció előnye, hogy Felhasználó a Honlapon gyorsabban tudja leadni a megrendelését, azt könnyen nyomon tudja követni, illetve lehetősége van a 

Szolgáltató hírlevelére feliratkozni is. Ha Felhasználó regisztrált korábban a Honlapon, de elfelejtette jelszavát, lehetősége van a jelszóemlékeztető segítségét igénybe 

venni.

Amennyiben a Felhasználó a megrendeléshez nem kíván a Honlapon regisztrálni, úgy a " Vásárlás vendégként " opciót választva meg kell adnia a számlázási adatokat.

A Honlapon regisztrált Felhasználóknak ezen adatokat nem szükséges a vásárlás során még egyszer megadnia, a Honlap a Felhasználót ebben az esetben automatikusan a „Szállítási 

és fizetési módok” felületre navigálja.

- Ha a számlázástól eltérő szállítási címet szeretne megadni, vegye ki a pipát a ” A szállítási és számlázási címem azonos” felirat melletti jelölőnégyzetből, majd a „Tovább” 

gombra kattintva megadhatja a kívánt címet.

A „Tovább” gombra kattintva a „Szállítási mód” kiválasztására van lehetőség.

Itt megjegyzést is írhat a szállítással kapcsolatban.

A szállítási díjakat a „Szállítási és fizetési információk” menüpontban ismertetjük részletesen, mely része az ÁSZF-nek.

Link: Szállítási és fizetési információk

A „Tovább” gombra kattintva a „Fizetési mód” kiválasztására van lehetőség.

Itt megjegyzést is írhat a fizetéssel kapcsolatban.

A fizetési módokat a „Szállítási és fizetési információk” menüpontban ismertetjük részletesen, mely része az ÁSZF-nek.

Link: Szállítási és fizetési információk

A „Tovább” gombra kattintva léphetünk „Rendelés véglegesítése” felületre, melynek feltétele a „Vásárlási feltételek” elfogadása, a jelölőnégyzet kipipálásával.

Ezen a felületen részletes információt kapunk a rendelésünkről.

Itt még módosíthatjuk az adatokat, a megfelelő sorok kiválasztásával, illetve a menüsor felett  jobb oldalon található „Kosár” feliratra kattintva, visszatérhetünk a kosár tartalmához.

Az ellenőrzése után a rendelésünket elküldhetjük a „Rendelés megerősítése” gombra kattintva.

A rendszer egy automatikus levelet küld a Felhasználó által megadott e-mail címre.

A megrendelésének állapotát a regisztrált Felhasználó a megrendelés teljesítéséig figyelemmel kísérheti a Honlap jobb felső részén található „Fiók” ikonra kattintva.  A kattintást követően "Eddigi rendeléseim" menüpont segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.



Az adásvételi szerződés létrejötte:

1.    A Webáruház által küldött visszaigazoló e-mail  véglegesíti a rendelést, és ezáltal létrejön a vásárlói szerződés.

 (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.) 

2.     A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak. 

3.     A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja. 


A termék lényeges tulajdonságai:

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain. 


Árak:

A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek tartalmazzák a termékek árát, viszont nem tartalmazzák a szállítás költséget. A szállítási költség a pénztári folyamat során kerül megállapításra.



Kiszállítás, személyes átvétel:

A Honlapon leadott rendelések kiszállítása az MPL futárszolgálattal történik, az online rendelés során a Felhasználó által megadott címre. (Házhoz szállítás, Postán maradó, Mol pont, Coop pont, Posta csomagautomata)

Személyes átvételre csak egyedi esetekben van lehetőség, a szolgáltató telephelyén.

 A futárszolgálat hétfőtől-péntekig, 08:00-18:00 óra között kézbesíti a megrendeléseket. Kézbesítés előtt a Felhasználót e-mailben, vagy SMS-ben értesíti. Amennyiben Felhasználó ebben időszakban nem tartózkodik a megadott címen, szállítási címként célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol a szállítási időszakban a Felhasználó biztosan át tudja venni a megrendelt terméket.

Amennyiben a Felhasználó a megjelölt időpontban nem tartózkodik a Felhasználó által a rendelés során megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár másnap ismét megkísérli a kiszállítást. Az MPL futárszolgálat által küldött e-mail vagy SMS alapján, lehetőség van a kiszállítás egyeztetésére, valamint a csomag nyomonkövetésére.

A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg az online vagy a telefonos egyeztetésnek megfelelően, azonban, ha a 2. kiszállítás is sikertelen – Felhasználónak felróható okból -, akkor a futárszolgálat a csomagot visszaszállítja a szolgáltatónak. A Felhasználónak ezután 3 munkanap áll rendelkezésére, hogy írásban jelezze igényét az újra szállítás miatt a Szolgáltató felé. Az új szállítás költségei a Felhasználót terhelik.

A terméknek a kiszállítást végző személytől való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a futár távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. A szállítólevél aláírásával tehát elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék).

Ha Felhasználó sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson az átvétel során, a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében jegyzőkönyvet kell felvenni. 

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért Szolgáltató felelősséget nem vállal!

A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni. 



Lehetséges fizetési módok:

  1.    Készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)
  2.    Banki átutalás (előre utalás), csak külföldi rendelések esetén.

A fizetéssel kapcsolatos tudnivalókat a „Szállítási és fizetési információk” menüpontban ismertetjük részletesen, mely része az ÁSZF-nek.

Link: Szállítási és fizetési információk
 


Elállási jog:

Ön 14 napon belül jogosult indoklás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, 

Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket 

átveszi.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy 

elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Texi-Q Kft. 2525 Bajna, Klapka Gy. u.7. Tel.: 06-33-516-010, FAX: 06-33-516-019, e-mail: iroda@szalagok.hu. Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is. Ön internetes oldalunkon is kitöltheti az elállási/felmondási nyilatkozat-mintát vagy benyújthatja az elállási/felmondási szándékát egyértelműen kifejező egyéb nyilatkozatát. Ha Ön emellett dönt, az elállás/felmondás megérkezését tartós adathordozón (például elektronikus levélben) haladéktalanul visszaigazoljuk Önnek. Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/ felmondási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai:

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választotta.) A visszatérítést banki átutalással teljesítjük, az Ön által megadott számlaszámra.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön köteles számunkra (Texi-Q Kft. 2525 Bajna, Klapka Gy. u.7.) a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. 


Elállási nyilatkozat minta:

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: Texi-Q Kft. 2525 Bajna, Klapka Gy. u.7.

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adás-vételére irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)


A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató a Garancia menüpont alatt tekinthető meg, mely része az ÁSZF-nek.

Link:Garancia



Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a Szolgáltató tulajdonában marad.