Vásárlási feltételek
A jelen ÁSZF tartalmazza a Szalagok webáruház (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:
A Webáruház címe:
www.szalagok.hu
A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:
Cégnév: Texi-Q Kft.
Székhely címe: 2525 Bajna, Klapka Gy. u. 7.
Cégjegyzékszám: 11-09-007415
Nyilvántartást vezető cégbíróság: Komárom-Esztergom Megyei Bíróság Cégbírósága
Statisztikai számjel: 11928728-4641-113-11
Adószám: 11928728-2-11
Bankszámlaszám: Raiffeisen Bank Zrt 12025000-00322145-00100004
Ügyfélszolgálat/Áruház adatai:
Cím: 2525 Bajna,Klapka Gy. u. 7.
Telefon: 06-33-516-010 (normál díjszabású)
E-mail: iroda@szalagok.hu
FAX: 06-33-516-019
Nyitva tartása: H-P: 08:00-14:00
Tárhely szolgáltató
Tárhely.Eu Szolgáltató Kft.
1538 Budapest, Pf.: 510.
support@tarhely.eu
Az általános szerződési feltételek elfogadása:
1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF
feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre a
Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat, és nem küldhet megrendelést sem.
A megrendelés lépései:
1. A regisztráció menete:
A Honlap tartalmának megtekintéséhez, valamint a Honlapon történő megrendeléshez, regisztráció nem kötelező.
Felhasználó regisztrálni a Honlap jobb felső felületén megtalálható „Fiók” vagy a “regisztráljon” feliratra való kattintást követően a regisztrációs űrlap értelemszerű kitöltésével tud. Regisztrálhat álltalános vevőként, illetve viszonteladóként. A regisztrációs felületen a következő adatokat szükséges megadnia a Szolgáltató részére:
A „Személyes adatok” menüpont alatt:
- Keresztnév, Vezetéknév, Email cím, Telefon.
A „Cím” menüpont alatt:
1., Általános vevő
- Utca, Város, Irányítószám, Ország, Megye.
Amennyiben cég nevére kéri a számlát kiállítani, megadhatja a Cég nevét illetve az adószámot.
2., Viszonteladó
- Cég neve, Adószám, Utca, Város, Irányítószám, Ország, Megye.
A „Jelszó” menüpont alatt:
- Jelszó, Jelszó megerősítése.
A Honlapon alapértelmezett beállításként a számlázási és szállítási cím megegyezik. Amennyiben a számlázási és a szállítási cím nem egyezik meg, úgy a Felhasználónak a
fizetési folyamat során lehetősége van eltérő szállítási címet megadni.
Felhasználónak ezen a felületen van lehetősége feliratkoznia, a Szolgáltató hírlevelére a megfelelő jelölőkör kiválasztásával.
A regisztráció érvényesítéséhez el kell fogadnia az Adatvédelmi tájékoztatót, a jelölőnégyzet kipipálásával, majd kattintson a „Tovább” gombra.
A regisztráció sikeréről a Szolgáltató e-mailben tájékoztatja a Felhasználót.
Amennyiben viszonteladóként regisztrált, fiókja csak az adatok ellenőrzése után kerül jóváhagyásra, melyről e-mailben tájékoztatjuk.
Felhasználó jogosult a regisztrációját bármikor törölni az iroda@szalagok.hu címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően Szolgáltató köteles haladéktalanul
gondoskodnia regisztráció törléséről. Felhasználó adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez
kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.
A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag a Felhasználó a felelős. Amennyiben Felhasználó tudomást szerez arról, hogy a
regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a
harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a Szolgáltatót.
Felhasználó vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak
megfelelőek legyenek.
2. A kosár használata:
A Honlap tartalmának megtekintéséhez, valamint a Honlapon történő megrendeléshez, regisztráció nem kötelező, így a Felhasználó regisztráció nélkül is, bármikor megrendelést
adhat le a Honlapon eladásra meghirdetett termékekre. Felhasználó a Honlapon megrendelhető, kategóriákba rendezett termékek között a Honlap bal oldalán illetve tetején
felsorolt kategóriákra kattintva böngészhet, és választhatja ki a megrendelni kívánt terméket.
Felhasználónak lehetősége van a Honlap jobb felső sarkában található kereső mezőt kitöltve, azáltal a megvásárolni kívánt termékre név, vagy típus szerint is rákeresni. Ha a
Honlapon eladásra meghirdetett valamely termék megfelel a Felhasználó keresésének, akkor a rendszer azt megjeleníti.
Felhasználó a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról, egyéb választható tulajdonságáról, a termék nevére vagy a terméket ábrázoló képre történő kattintást
követően tájékozódhat.
Felhasználó a termék jellemzőiről tájékoztatást nyújtó felületen található „Kosárba” gombra kattintva választhatja ki a megrendelni kívánt terméket és helyezheti kosarába és
ugyanezen a felületen tudja megadni a termék mennyiségét, a mennyiség pontos beírásával, valamint adott esetben a termék méretét illetve színét a termék mellett megtalálható
legördülő ablakok segítségével.
A kosár tartalmát (a kiválasztott termék darabszámát, és annak árát) Felhasználó a Honlap tetején, a kereső mező mellett megtalálható “Bevásárlókosár” felirat alatti lefelé mutató nyilra kattintva ellenőrizheti. A megnyíló felületen adatokat kap a kosár tartalmáról. Itt lehetőség van a termékek kosárból való törlésére az X-re kattintva. Ezen felület alján található linkek segítségével eljuthatunk a Kosár felületre illetve a Pénztár felületre is.
A “Kosár” felületre eljuthat a menüsor felett jobb oldalon található “kosár” linkre kattintva is.
A „Kosár” felületen a Felhasználó részletesen megtekintheti és ellenőrizheti a kosarába helyezett termékek listáját, azok árát, a megrendelni kívánt darabszámot, valamint az összegző táblázat alján a megrendelése végösszegét.
Ezen a felületen a Felhasználó még bármikor módosítani tud kosarának tartalmán, hiszen lehetősége van arra, hogy töröljön terméket kosarából az „X” gombra kattintva, illetve a termék mennyiségén (darabszámán) is változtatni tud a darabszám pontos beírásával a „Mennyiség” oszlopban, melyet a „Frissít” ikonra kattintva (kék nyilak kör irányban) frissíthet.
A „Tovább nézelődöm” gombra kattintva Felhasználót a Honlap visszanavigálja a termék jellemzőiről tájékoztatást nyújtó felületre, ahol Felhasználó folytathatja a Honlapon történő böngészést.
Az „Pénztár” gombra kattintással Felhasználó folytathatja a megrendelését a Honlapon.
3. Megrendelés, módosítás, ellenőrzés, fizetés.
A Fizetés felületre a „Kosár” felületen lévő „Pénztár” gombra kattintva, vagy a menüsor felett jobb oldalon a „Pénztár” feliratra kattintva juthat el.
A megjelenő felületen Felhasználó választhat, hogy
- amennyiben regisztrált felhasználója a Honlapnak, úgy belép az oldalra a „Regisztrált vásárló” mezőbe belépési adatait megadva, vagy
- az „Új vásárló” mezőben található "Vásárlás vendégként" jelölőkör kiválasztásával, majd a „Tovább” gombra való kattintással, megrendelését regisztráció nélkül folytathatja,
illetve a „Fiók regisztrálása” jelölőkör kiválasztásával, majd a „Tovább” gombra való kattintással regisztrálhat a Honlapon jelen ÁSZF-ben meghatározottak szerint.
A Honlapon történő regisztráció előnye, hogy Felhasználó a Honlapon gyorsabban tudja leadni a megrendelését, azt könnyen nyomon tudja követni, illetve lehetősége van a
Szolgáltató hírlevelére feliratkozni is. Ha Felhasználó regisztrált korábban a Honlapon, de elfelejtette jelszavát, lehetősége van a jelszóemlékeztető segítségét igénybe
venni.
Amennyiben a Felhasználó a megrendeléshez nem kíván a Honlapon regisztrálni, úgy a " Vásárlás vendégként " opciót választva meg kell adnia a számlázási adatokat.
A Honlapon regisztrált Felhasználóknak ezen adatokat nem szükséges a vásárlás során még egyszer megadnia, a Honlap a Felhasználót ebben az esetben automatikusan a „Szállítási
és fizetési módok” felületre navigálja.
- Ha a számlázástól eltérő szállítási címet szeretne megadni, vegye ki a pipát a ” A szállítási és számlázási címem azonos” felirat melletti jelölőnégyzetből, majd a „Tovább”
gombra kattintva megadhatja a kívánt címet.
A „Tovább” gombra kattintva a „Szállítási mód” kiválasztására van lehetőség.
Itt megjegyzést is írhat a szállítással kapcsolatban.
A szállítási díjakat a „Szállítási és fizetési információk” menüpontban ismertetjük részletesen, mely része az ÁSZF-nek.
Link: Szállítási és fizetési információk
A „Tovább” gombra kattintva a „Fizetési mód” kiválasztására van lehetőség.
Itt megjegyzést is írhat a fizetéssel kapcsolatban.
A fizetési módokat a „Szállítási és fizetési információk” menüpontban ismertetjük részletesen, mely része az ÁSZF-nek.
Link: Szállítási és fizetési információk
A „Tovább” gombra kattintva léphetünk „Rendelés véglegesítése” felületre, melynek feltétele a „Vásárlási feltételek” elfogadása, a jelölőnégyzet kipipálásával.
Ezen a felületen részletes információt kapunk a rendelésünkről.
Itt még módosíthatjuk az adatokat, a megfelelő sorok kiválasztásával, illetve a menüsor felett jobb oldalon található „Kosár” feliratra kattintva, visszatérhetünk a kosár tartalmához.
Az ellenőrzése után a rendelésünket elküldhetjük a „Rendelés megerősítése” gombra kattintva.
A rendszer egy automatikus levelet küld a Felhasználó által megadott e-mail címre.
A megrendelésének állapotát a regisztrált Felhasználó a megrendelés teljesítéséig figyelemmel kísérheti a Honlap jobb felső részén található „Fiók” ikonra kattintva. A kattintást követően "Eddigi rendeléseim" menüpont segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.
Az adásvételi szerződés létrejötte:
1. A Webáruház által küldött visszaigazoló e-mail véglegesíti a rendelést, és ezáltal létrejön a vásárlói szerződés.
(Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.
A termék lényeges tulajdonságai:
A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.
Árak:
A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek tartalmazzák a termékek árát, viszont nem tartalmazzák a szállítás költséget. A szállítási költség a pénztári folyamat során kerül megállapításra.
Kiszállítás, személyes átvétel:
A Honlapon leadott rendelések kiszállítása az MPL futárszolgálattal történik, az online rendelés során a Felhasználó által megadott címre. (Házhoz szállítás, Postán maradó, Mol pont, Coop pont, Posta csomagautomata)
Személyes átvételre csak egyedi esetekben van lehetőség, a szolgáltató telephelyén.
A futárszolgálat hétfőtől-péntekig, 08:00-18:00 óra között kézbesíti a megrendeléseket. Kézbesítés előtt a Felhasználót e-mailben, vagy SMS-ben értesíti. Amennyiben Felhasználó ebben időszakban nem tartózkodik a megadott címen, szállítási címként célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol a szállítási időszakban a Felhasználó biztosan át tudja venni a megrendelt terméket.
Amennyiben a Felhasználó a megjelölt időpontban nem tartózkodik a Felhasználó által a rendelés során megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár másnap ismét megkísérli a kiszállítást. Az MPL futárszolgálat által küldött e-mail vagy SMS alapján, lehetőség van a kiszállítás egyeztetésére, valamint a csomag nyomonkövetésére.
A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg az online vagy a telefonos egyeztetésnek megfelelően, azonban, ha a 2. kiszállítás is sikertelen – Felhasználónak felróható okból -, akkor a futárszolgálat a csomagot visszaszállítja a szolgáltatónak. A Felhasználónak ezután 3 munkanap áll rendelkezésére, hogy írásban jelezze igényét az újra szállítás miatt a Szolgáltató felé. Az új szállítás költségei a Felhasználót terhelik.
A terméknek a kiszállítást végző személytől való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a futár távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. A szállítólevél aláírásával tehát elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék).
Ha Felhasználó sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson az átvétel során, a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében jegyzőkönyvet kell felvenni.
Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért Szolgáltató felelősséget nem vállal!
A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.
Lehetséges fizetési módok:
1. Készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)
2. Bankkártya vagy Barion egyenleg
2. Banki átutalás (előre utalás), csak külföldi rendelések esetén.
A fizetéssel kapcsolatos tudnivalókat a „Szállítási és fizetési információk” menüpontban ismertetjük részletesen, mely része az ÁSZF-nek.
Link: Szállítási és fizetési információk
Elállási jog:
Ön 14 napon belül jogosult indoklás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött,
Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket
átveszi.
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy
elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Texi-Q Kft. 2525 Bajna, Klapka Gy. u.7. Tel.: 06-33-516-010, FAX: 06-33-516-019, e-mail: iroda@szalagok.hu. Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is. Ön internetes oldalunkon is kitöltheti az elállási/felmondási nyilatkozat-mintát vagy benyújthatja az elállási/felmondási szándékát egyértelműen kifejező egyéb nyilatkozatát. Ha Ön emellett dönt, az elállás/felmondás megérkezését tartós adathordozón (például elektronikus levélben) haladéktalanul visszaigazoljuk Önnek. Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/ felmondási nyilatkozatát.
Az elállás/felmondás joghatásai:
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választotta.) A visszatérítést banki átutalással teljesítjük, az Ön által megadott számlaszámra.
A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Ön köteles számunkra (Texi-Q Kft. 2525 Bajna, Klapka Gy. u.7.) a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.
A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.
Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
Elállási nyilatkozat minta:
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett: Texi-Q Kft. 2525 Bajna, Klapka Gy. u.7.
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adás-vételére irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató a Garancia menüpont alatt tekinthető meg, mely része az ÁSZF-nek.
Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a Szolgáltató tulajdonában marad.